Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- wykładowców i wszystkich pracowników dydaktycznych,
- pracowników technicznych pracujących ze studentami w laboratoriach.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i umiejętności pomocnych w pracy dydaktycznej ze studentami przejawiającymi nietypowe, bądź nieadekwatne zachowania oraz ze studentami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Będziemy rozmawiać m. in. o:
- studentach z depresją i zaburzeniem afektywnym dwubiegunowym,
- z zespołem Aspergera i autyzmem,
- z lękiem przed egzaminami lub przed wystąpieniami publicznymi,
- studentach agresywnych,
- z problemami ze skupieniem się lub problematycznym perfekcjonizmem
- innymi problemami psychicznymi, które utrudniają ich studia lub pracę wykładowcy.
Zakres tematyczny warsztatów każdorazowo będzie dostosowywany do potrzeb pracowników dydaktycznych na poszczególnych spotkaniach z uwzględnieniem specyfiki studiów i procesu studiowania, odmiennej na kierunkach humanistycznych, lingwistycznych i ścisłych.
Forma szkolenia
Szkolenie ma charakter warsztatowo-wykładowy, będzie dostarczać niezbędnej wiedzy, ale również angażować doświadczenia pracowników dydaktycznych uczelni związane ze studentami z trudnościami natury psychicznej. Każde ze szkoleń składa się z dwóch 3 godzinnych spotkań online oraz 2 godzin pracy w formie e-learningu.
Termin szkolenia:
Grupa 14: 18 i 25.09 w godzinach 10:00-13:15
Grupa 15: 19 i 26.09 w godzinach 10:00-13:15Ilość miejsc w grupach ograniczona do 15 osób- decyduje kolejność zgłoszeń.Prowadzący
Prowadzącym szkolenia jest: Szymon Hejmanowski – Psychologiczny konsultant ds. trudności w procesie studiowaniaWarsztaty realizowane są w ramach projektu POWR.03.05.00-00-A095/19 „Uczelnia otwarta dla wszystkich uczelnią na miarę XXI wieku” z funduszy europejskich POWER.W przypadku pytań prosimy o kontakt z:
Dominika Hoft
Młodsza specjalistka ds. osób z niepełnosprawnościami dominika.hoft@amu.edu.pl tel. 61 829 1210Zgłoszenia: https://forms.office.com/r/Pr2e4KgbqX
Photo source: Obraz autorstwa master1305 na Freepik