Data publikacji w serwisie:

Warsztaty: Modelowanie 3D dla środowisk VR w Blender

Zapraszamy na warsztaty z zakresu modelowania 3D w Blender, które poprowadzi Pan Emil Kopytek, ekspert w dziedzinie modelowania 3D i enviro, na co dzień tworzący gry we Flying Octopus, Propaganda Studios oraz współpracujący ze Studenckim Kołem Naukowym ‘Errno’ Wydziału Fizyki UAM. Pan Emil Kopytek skoncentruje się głównie na zastosowaniu modeli w środowisku VR.

Termin warsztatów: 24 stycznia br., godzina 16:00

Miejsce: UAM Teams (wyślij żądanie dostępu -> XR Event)

Tematyka warsztatów:

  • Czym jest topologia?
  • Hard Surface Modelling
  • Modele LoD na podstawie SubD workflow
  • Mapa UV i jej znaczenie
  • High poly to low poly
  • Podstawy tworzenia materiałów PBR
  • Podstawowe techniki optymalizacji

Warsztaty będą prowadzone z podstaw, więc zapraszamy wszystkie osoby chętne nauczyć się czegoś nowego i przydatnego!