Data wydarzenia: -

KONKURS na stanowisko wykładowcy

.

PROREKTOR
KIERUJĄCA/Y SZKOŁĄ DZIEDZINOWĄ
NAUK ŚCISŁYCH
UNIWERSYTETU IM. ADAMA MICKIEWICZA W POZNANIU
OGŁASZA
KONKURS
na stanowisko wykładowcy
na Wydziale Fizyki

Podstawowe informacje

1.    Nr referencyjny konkursu (reference number): konkurs_60_Fiz_wykładowca_1_2021
2.    Dyscyplina naukowa (research field):

Informatyka, Informatyka techniczna i telekomunikacja
3.    Wymiar czasu pracy (job status) (hours per week) i liczba godzin pracy w tygodniu w zadaniowym systemie czasu pracy:
pełny etat, 40 godzin/tydzień w trybie zadaniowym, 360 godzin pensum/rok
4.    Podstawa nawiązania stosunku pracy i przewidywany czas zatrudnienia (type of contract):
od 1.10.2021 do 30.09.2023  z możliwością przedłużenia
5.    Przewidywany termin rozpoczęcia pracy (envisaged job starting date):
1.10.2021
6.    Miejsce wykonywania pracy (work location):
Collegium Physicum, Uniwersytetu Poznańskiego 2, 61-614 Poznań
7.    Termin, forma i miejsce złożenia aplikacji: (application deadline and how to apply)
Dokumenty należy złożyć elektronicznie na adres: fizyka@amu.edu.pl  do 13 sierpnia 2021 roku podając odpowiedni numer referencyjny konkursu

8.    Wymagane dokumenty (required documents)
*    Zgłoszenie kandydata do konkursu kierowane do prorektora ogłaszającego konkurs;
*    Curriculum Vitae;
*    Dyplomy lub zaświadczenia wydane przez uczelnie potwierdzające wykształcenie
i posiadane stopnie lub tytuł naukowy (w przypadku stopni naukowych uzyskanych zagranicą - dokumenty muszą spełniać kryteria równoważności określone w art. 328 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2021 r. poz. 478 t.j. ze zmianami)
*    Informacja o osiągnięciach dydaktycznych i organizacyjnych,
*    Inne dokumenty określone przez komisję konkursową.
* Zgoda na przetwarzanie danych osobowych następującej treści : Zgodnie z art. 6 ust.1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016 r.) wyrażam zgodę na przetwarzania danych osobowych innych niż: imię, (imiona) i nazwisko; imiona rodziców; data urodzenia; miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji.";

Warunki konkursu określone przez komisję konkursową

I)    Określenie kwalifikacji: (researcher profile) zgodnie z wytycznymi Euraxess
R 1 naukowiec nieposiadający stopnia doktora
R 2 naukowiec ze stopniem doktora
R 3 samodzielny naukowiec
R 4 doświadczony samodzielny naukowiec

II)    Opis oferty pracy (offer description)

Praca na stanowisku wykładowcy wymaga prowadzenia zajęć w formie ćwiczeń, laboratoriów, seminariów i warsztatów ze studentami w wymiarze 360 godzin lekcyjnych na rok akademicki. Wykładowca zobowiązany jest do przygotowywania materiałów dydaktycznych dla studentów (opracowania, skrypty, publikacje dydaktyczne), uczestniczenia w opracowywaniu nowych programów ćwiczeń, opieki na zespołami projektowymi i oceny efektów uczenia oraz przygotowanie pokazów dla uczniów szkół podstawowych i średnich, aktywny udział w konferencjach dydaktycznych (przygotowanie, pokazy, wykłady)
Czas pracy poza godzinami ustalonymi planem zajęć jest nienormowany, pracownik rozlicza się z wykonania powierzonych mu zadań przed bezpośrednim przełożonym.  
Dla podniesienia kompetencji osoby zatrudnionej przewidujemy możliwość udziału w szkoleniach oraz warsztatach.

III)    Pożądane wymagania i kwalifikacje (requirments and qualifications)
Do konkursu mogą przystąpić osoby, spełniające wymogi określone w art. 113 ustawy z dnia
20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2021 r. poz. 478 t.j. ze zmianami) oraz spełniające następujące wymagania:
1.    umiejętność łączenia technik informatycznych z elektronicznymi (mikrokontrolery jednoukładowe, PLC)
2.    zdolności manualne (wykonanie rysunków technicznych dla warsztatów)
3.    znajomość zagadnień z dziedziny elektroniki analogowej i cyfrowej
4.    posługiwanie się wybranymi narzędziami informatycznymi (np.
*    LabView
*    Python
*    Matlab
*    Arduino
*    C/C++
*    VHDL
*    LDR
5.    znajomość pakietów CAM/CAD (najlepiej Inventor)
6.    dobrze widziana będzie podstawowa wiedza z zakresu technik spektroskopii magnetycznych i optycznych

IV)    Wymagania językowe (required languages)
−    Język polski płynny     
−    Język angielski dobry

V)    Wymagane doświadczenie badawcze, badawczo-dydaktyczne lub dydaktyczne (required research experience)Atutem jest doświadczenia na stanowisku dydaktycznym lub badawczo-dydaktycznym w Szkole Wyższej lub na stanowisku nauczyciela w szkole średniej

VI)    Benefity (benefits)

  • atmosfera szacunku i współpracy
  • wspieranie pracowników z niepełnosprawnościami
  • elastyczny czas pracy
  • możliwość pracy zdalnej
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • dodatkowe dni wolne na kształcenie
  • ubezpieczenia na życie
  • program emerytalny
  • fundusz oszczędnościowo – inwestycyjny
  • preferencyjne pożyczki
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie wakacji dzieci
  • „13” pensja
  • stojaki na rowery

VII)    Kryteria kwalifikacyjne (eligibility criteria)
1.    Tytuł zawodowy magistra lub magistra inżyniera z fizyki, informatyki, elektroniki, telekomunikacji lub pokrewny

VIII)    Przebieg procesu wyboru (selection process)
1.    Rozpoczęcie prac komisji konkursowej nie później niż 14 dni po upływie daty złożenia dokumentów.
2.    Ocena formalna złożonych wniosków.  
3.    W przypadku braku wymaganych dokumentów, wezwanie do uzupełnienia dokumentacji lub dostarczenia dodatkowych dokumentów.
4.    Wyłonienie kandydatów do etapu rozmów.
5.    Rozmowa z kandydatami spełniającymi wymogi formalne.
6. Komisja ma prawo wystąpić o sporządzenie recenzji zewnętrznych dorobku kandydatów bądź poprosić kandydatów o przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z możliwością ich oceny przez studentów.
7. Ogłoszenie wyników przez przewodniczącego komisji konkursowej oraz poinformowanie kandydatów o rozstrzygnięciu. Informacja zwierać będzie uzasadnienie oraz wskazanie mocnych i słabych stron kandydatów. Wraz z informacją kandydatom odesłane zostaną również złożone dokumenty

IX)    Perspektywy rozwoju zawodowego
W zależności od predyspozycji i zainteresowań kariera zawodowa może rozwijać się w dwóch kierunkach: 1. Badawczo-dydaktycznym z możliwością prowadzenia badań i przygotowania doktoratu lub 2. dydaktycznym ukierunkowanym na rozwój metod dydaktycznych

Klauzula informacyjna RODO :
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:
1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza  w Poznaniu
z siedzibą: ul. Henryka Wieniawskiego 1, 61 - 712 Poznań.
2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu
e-mail: iod@amu.edu.pl.
3.    Celem przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy.
4. Podstawę prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz  Kodeks Pracy z dnia
26 czerwca 1974 r. (Dz.U. z 1998r. N21, poz.94 z późn. zm.).
5.    Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom, za wyjątkiem podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa. Dostęp do Pani/Pana danych będą posiadać osoby upoważnione przez Administratora do ich przetwarzania w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
8.    Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.
9.    Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
10.    Pani/ Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.